kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 1 listopada 2017

Śnieżynki szydełkowe

świeżynki totalne. Tak mi się spodobało takie dzierganie, że powstało całe 20 sztuk:



nici: kordonek Zefir20 biały
czas: 32 min, 27 min, 20 min.
rozmiar: 9,5 cm, 8,5 cm, 6,5 cm


Użyłam bardzo cienkiego kordonka 50g/410m - nawet nie myślałam, że znajdę dla niego takie zastosowanie. Fajnie, bo swoje już te kłębki przeleżały w mojej szafie.





Pokusiłam się nawet o małe eksperymentowanie - część wyszydełkowałam z mniejszą ilością oczek w łańcuszku, co przełożyło się na mniejszy rozmiar śnieżynki, kilka dostało cztery zamiast pięciu "igiełek" i dodatkowo inaczej je zblokowałam szpilkami.





Próba upinania na sucho - też tego wcześniej nie robiłam:






Zgłaszam się do wyzwań w: DIYtozts, KTM





Mam zamiar kontynuować tę szydełkową przygodę.

***

Pozdrawiam i pamiętajcie ubierajcie się ciepło.
:)



33 komentarze:

  1. Cudne są :) Szkoda, że z szydełkiem mi nie po drodze, bo piękne rzeczy można stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą kontynuacją to bardzo dobry pomysł :-) Są prześliczne. Ukłon za eksperymentowanie uwieńczone sukcesem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne delikatne śnieżynki,będą pięknie zdobiły choinkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżynki Oli robią furrorę w internetach :) Ja też się w nich zakochałam, jednak tylko podziwiam, bo na szydełku robić nie umiem.. Świetne modyfikacje :)Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...co roku zamierzam zrobić w końcu sobie takie ozdoby na choinkę i mieć ją całą w takich śnieżynkach i....no ...
    I wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podobają te śnieżynki... Może się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale tego śniegu u Ciebie nasypało :)
    Fajne śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i bardzo delikatne śnieżynki. Violu zdradź czym je usztywniasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, usztywniałam je albo Wikolem, albo Ługą. To moje pierwsze takie szydełkowce więc nie wiem, jak bardzo sztywne powinny być ;)

      Usuń
  9. Śliczne śnieżynki, takie mogę podziwiać, bo za tymi naturalnymi to nie wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe,wypieszczone i dopieszczone,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to mistrzostwo świata!
    W pół godziny, to ja na szydełku zrobiłabym sznurek, a nie 10 cm śnieżynkę! Są piękne , gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie delikatne śnieżynki, urocze! powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Są po prostu przepiękne, ubrałabym całą choinkę tylko w te śnieżynki i lampki. Zakochałam się w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne śnieżynki, taki śnieg to ja mogę mieć co dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Ależ zasypało śnieżynkami! Cudne wyglądają. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne! Te z czterema igiełkami tez sie swietnie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie delikatne, śliczne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne!!! Jestem oczarowana!
    Dzięki za udział w naszej zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne, dziękujemy za udzial w zabawie KTM☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Gwiazdki absolutnie cudne! Nie można oczu oderwać....

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, delikatne jak koronki gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! tym razem pobiłaś wszystkich ilością! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne gwiazdeczki! Takie równiutkie, takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)