kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 17 października 2016

Kapitan Hook

to kolejny bajkowy bohater, którego wyszyłam dla chłopczyka z projektu "Kołderki za jeden uśmiech":


materiał kanwa 14 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 7,5 godz.
rozmiar 58 x 81 krzyżyków


 I jeszcze bez stóp, bez kapelusza z piórkiem:




Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
:)



19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kapitan, chłopiec będzie zadowolony:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorek dla chłopczyka!
    Przypomniały mi się wakacje nad morzem - mieszkałam w pensjonacie "Kapitan Hook" i było tak fajnie...
    Miłego tygodnia, Violka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczny hafcik :) Podziwiam Cię Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!Ciepłe jesienne pozdrowienia posyłam-Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. aż strach się bać takiego pirata.
    A Twoje serducho wielkie Violuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Groźny ten Kapitan, groźny :) pozdrawiam Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszedł :) pojawi sie Piotruś Wanda i reszta? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kapitan Hook. Czachuś i reszta ekipy też będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft :) Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. chłopcy lubią piratów, wiem coś o tym ;) świetny kwadracik :D

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)