kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 30 września 2015

Przesyłka od "Kokardki"

czyli toruńskiego sklepu zajmującego się sprzedażą produktów do robótek ręcznych. 
W kopercie znalazłam:
- katalog produktów (online tutaj)
- schemat do wyszycia Bałwanka
- kompletny zestaw do stworzenia zimowo-świątecznej kartki




Ponieważ dostałam się do grupy testerów (akcję nagłośniła Piegucha), w następnym wpisie napiszę recenzję na temat pracy z powyższym zestawem. Kartka już gotowa i właśnie przygotowuję wpis.


Pani Ani z "Kokardki" dziękuję za konkretny kontakt e-mailowy i szybką przesyłkę.
Pozdrawiam wszystkich!
:)



12 komentarzy:

  1. Fajnie :) Testu, testuj i chwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, jestes juz trzecia osoba o ktorej wiem, ze zalapala sie na testowanie w Kokardce:) Ciesze sie, ze dzieki mnie zaczela sie akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem testerem Kokardki, moja kartka jest w trakcie realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie miałam napisać dlaczego ja nic nie dostałam, ale skoro trzeba się było zgłosić... Podobają mi się u nich poduchy Japonki i ciężarówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna przesyłka ! Podobają mi się te kartki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne produkty do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w Klubie :) Dużo nas tam będzie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zastanawiałam zgłosić się, czy się nie zgłosić... Teraz żałuję, bo kartka świetna, a przecież i tak będę je robić na święta. Może jeszcze mnie przyjmą?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałm się nad tym testowaniem, ale zrezygnowałam przez brakczasu... widzęjednak, że każdemu tę samąkartkę wysyłają -jesteś już trzecią osobą, która ją testuje... i teraz cieszę się ze swojej decyzji - wolę jednak wyszywac to, co sama wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)